Adlaw ni San Juan sa Dabaw, uso pa ba ang sabliganay?

(From Bisdak Online) Plano pa naman unta nako dili maligo karon, aron lang malahi, pero sa dihang nadunggan nako nga adlaw diay ni San Juan kining Domingoha, nikaritil ko paingon sa banyo.

Mahadlok ko basin lain unya ang makapaligo nako. Binuang lang ha, gakaligo pa intawon ko matag adlaw.

Sa pag-gawas nako sa among hilom nga kasilinganan natagbuan nako si Tikyo nga nagasuroy og taho. Human ko nibayad sa usa ka tasa sa iyang baligya nga tag singko, gipangutana ko niya nganong wala ko nagpa bay-bay kay tua daw didto ang mga tawo nagdasok.

Giingnan ko siya ngano pud nga wa siya niadto didto nga tua man kaha ang baga nga tapok sa mga katawhan aron mahurot iyang baligya nga taho?

Nikatawa lang siya. “Bitaw no?” Matud pa niya.

Diri sa dakbayan sa Dabaw daw sama lang sa ordinaryo nga adlaw kining kapistahan ni San Juan Bautista (St. John the Baptist). Gawas nalang siguro didto sa barangay San Juan kung diin ingon ni Mayor Rodrigo Duterte nga makanunay kunong mi suporta kaniya. Tan-awa ang sumpay sa Bisdak Online.

About mindanaw

A Journalist from Mindanao

Leave a Reply

